Home > Moerstraten > Eskens Dierenartsenpraktijk

Eskens Dierenartsenpraktijk

T. 0165-308338
Moerstraatseweg 55, 4727SK, Moerstraten, Noord-Brabant, NL

Categorieën: dierenarts, dieren, dierenkliniek


Schrijf review Stuur door

Reviews van Eskens Dierenartsenpraktijk

26 mei 2014

Niets anders dan lof!

Fijne praktijk met een hart voor dieren. Nemen echt de tijd voor je en voor je dier. Nu ook een mooie parkeerplaats met hondenuitlaatplaats. Ga zo door! RvD

08 april 2014

paardenproblemen

Gisteren met spoed gebeld voor paard(31 jaar) met koliek(darmproblemen)binnen 20 min was Piet aanwezig en heeft met medicijnen en goede raad mijn meisje er weer boven op geholpen!!! Als er iets niet goed gaat,is het heel makkelijk de hulpverlener er de schuld van te geven,ook deze zijn mensen en er kan altijd iets zo gaan dat het niet naar de zin is van de eigenaar van de patient. Deze praktijk met dierenartsen zal alles doen om een dier te helpen!!!!

18 maart 2014

Elders het gras groener?????

Mensen die klagen, moeten gewoon naar een andere dierenarts gaan. Bij elke dierenarts sterven er helaas ook dieren en dat gebeurt ook in de ziekenhuizen met de mensen. Wij zijn altijd goed geholpen en .. het is er altijd druk. Hier werken artsen met liefde voor het dier en dat kan je niet van alle dierenartsen zeggen, want daar heb ik de indruk dat het één grote commerciele instelling is, waar alles om geld draait. Dus als je niet tevreden bent, niet mokken maar gewoon elders naar groener gras gaan zoeken.

18 maart 2014

Goede ervaringen

Ik zie sommige reactie met slechte ervaringen. Ik heb dit niet; Het zijn erge goede dierenartsen en dierenliefhebbers. Ik ga altijd daar heen, en ook mijn vrienden en vriendinnen met hun huisdieren. Jammer dat sommige mensen slechte ervaringen hebben. Er kan ook zijn dat ze dit schrijven door verdriet van het overleden dier !. Deze mensen moeten eerst eens rouwen voordat ze zoiets opschrijven. Voor mij blijft het Dierenartsenpraktijk Moerstraten !

18 maart 2014

Goede ervaringen

Ik zie sommige reactie met slechte ervaringen. Ik heb dit niet; Het zijn erge goede dierenartsen en dierenliefhebbers. Ik ga altijd daar heen, en ook mijn vrienden en vriendinnen met hun huisdieren. Jammer dat sommige mensen slechte ervaringen hebben. Er kan ook zijn dat ze dit schrijven door verdriet van het overleden dier !. Deze mensen moeten eerst eens rouwen voordat ze zoiets opschrijven. Voor mij blijft het Dierenartsenpraktijk Moerstraten !

17 februari 2014

Super praktijk!

Ik zal nooit naar een andere dierenarts gaan voor mijn huisdieren, trotse metgezel van 2 main coon katten, een Jack Russel, een Australian cattle dog, een Lori van de blauwe bergen en een paard. Ik ben verhuisd van Roosendaal naar Zeeland, en toch blijft Eskens mijn dierenarts. Ze hebben zich meerdere malen bewezen, door om 1 uur 's nachts in het weekend paraat te staan voor mijn Aussie met een gezwollen neus, mijn andere hondje op zondag avond 22:00 uur in z'n oor gebeten.Ze hebben al mijn dieren gesteriliseerd, super nazorg, bellen je altijd netjes terug.Mijn vorige hond, zo vals als de nete, heeft hij altijd zonder mokken behandeld! Mijn Jack Russel zijn we al bijna 2 jaar mee bezig om beter te krijgen! Ze geven niet op! En ze is eindelijk bijna beter!Ze staan altijd voor je klaar, en de mensen die zeggen dat hun dier op de operatietafel overleden is door iets onzinnigs, dan zal hun diertje zieker geweest zijn dan gedacht... Mijn Main Coon is geschoren met zuurstof en Hartmonitor, dus denk dat het allemaal wel meevalt! Lekker makkelijke zondebok he, zo'n dierenarts!

13 februari 2014

Klacht

Ben van avond met mijn hond diesel amstaf op open spreek uur geweest, was heel druk mijn hond deed niks naar andere honden , wij waren aan de beurt werd geholpen door Eveline die zei gelijk je moet je hond op voeden om dat hij nie op de onderzoek tafel wou . Heb me hond goed opgevoed , vind dit nie kunnen .

02 februari 2014

casteratie

ik heb 2 katers en die wil ik laten cateren wat ze zijn nu zes maanden maar ik heb geen idee hoe duur het kost wie kan me advies geven

29 januari 2014

Ik kan ze niet genoeg bedanken!

Mijn kat, Maine Coon, maakte een heel eng geluid. Bleek, dat hij een bol wol uit de kast had gevist en de draad op was gaan eten. Met spoed naar Eskens en die haalden zeker een meter wol uit zijn lijf. Ik kon ze wel omhelzen. Met de kat gaat het weer super en ik was blij, dat ik gelijk mocht komen. Ik vind het ook een hele mooie praktijk, schone ruimtes, aardige dierenartsen ( vooral Piet en Boudewijn). Parkeerplaats is nog niet ' je van het' , maar daar wordt aan gewerkt volgens de assistente. Er is iemand op deze site, die elke keer negatieve berichten post. Beetje jammer, want dit is een goede praktijk. Als je mensen oproept om te boycotten, wees dan een echte vent/ vrouw en vermeld je naam. Ik doe hierbij dan ook een oproep aan de tevreden klanten. Post elke dag een keer een 5 sterren melding. We vervuilen dan wel de algemene beoordeling, maar dat doet de negatieveling immers ook. Ik ben geen medewerker van Eskens, geen familie, geen vriend/kennis en zelfs geen dorpsgenoot. Mijn naam is Silvia Broos en ik kom uit Roosendaal. Ik heb tenminste het lef om mijn naam te vermelden.

04 januari 2014

Goede praktijk, niets mis mee...

Even toch reageren op “slechtste praktijk ooit”. Behoorlijk zwak om je gal te spuien op het internet. Als je problemen hebt met een Dierenarts en je bent er van overtuigd dat deze zijn werk niet goed doet, dan leg je een klacht weg bij het Veterinair Tuchtcollege ( http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/dieren/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-een-dierenarts.html ) en ga je niet je eigen slechte ervaring overal als een woekerend gezwel verspreiden. Als de dingen die je opsomt zijn gebeurt stap je daarmee naar het veterinair tuchtcollege, krijg je vast en zeker je gelijk. Je maakt mij niet wijs dat de artsen die in deze praktijk werken hun vak niet verstaan. Je kan iedere willekeurige avond daar binnen stappen, het zit tot aan de nok toe vol. Het is natuurlijk ook vreemd dat je een dierenarts uitkiest waar je 35 minuten reistijd voor hebt. Wij komen er met onze honden en katten en nog geen problemen gehad.

10 december 2013

Zeer tevreden

De baasjes van Luka en luka zelf zijn zeer tevreden over de praltijk van Eskens. Kundige dierenartsen, snel geholpen altijd bereikbaar en betaalbaar. ondanks Piet Eskens loopt onze hond nu gelukkig weer op 4 poten na een operatie aan ziijn kruisbanden.Wij zijn blij met de praktijk.

08 november 2013

slechtste praktijk ooit

Wat ik niet snap is dat er een hoop uhmmm....tevreden klanten van deze slager hier een review wegzetten.Dat zijn waarschijnlijk vrienden van Eskens of mensen die er alleen voor de huis tuin en keuken dingen komen! Ik heb bij deze onkundige en onhygienische praktijk 2 hondjes verloren.1 na het tekort aan zuurstof ,en 1 tijdens de keizersnee van een hondje dat geheel gezond was....ik vergeef hun dit nooit meer......ik zou graag in contact komen met de VELE mensen die hier hun lieveling verloren hebben.....Deze onkundige geldbesparende zogenaamde dierenarts (tijdens operaties,geen zuurstof of hartmonitor gebruikend. daarom is het er goedkoper als bij een ECHTE DIERENARTS ) Ik snap niet dat deze praktijk nog steeds open is....als je ALLE SLECHTE ERVARINGEN leest op internet...Mensen als je veel om je huisdier geeft....BOYCOT deze looser met zijn slagers praktijk...er sterven hier vele dieren onnodig....Afz een hele verdrietige EX klant en het is jammer dat er hier geen sterretjes van waardering met een - ervoor staan....hij zou van mij en de rest van zijn onkundig ongeschoold personeel een -5 krijgen

08 november 2013

slechtste praktijk ooit

Wat ik niet snap is dat er een hoop uhmmm....tevreden klanten van deze slager hier een review wegzetten.Dat zijn waarschijnlijk vrienden van Eskens of mensen die er alleen voor de huis tuin en keuken dingen komen! Ik heb bij deze onkundige en onhygienische praktijk 2 hondjes verloren.1 na het tekort aan zuurstof ,en 1 tijdens de keizersnee van een hondje dat geheel gezond was....ik vergeef hun dit nooit meer......ik zou graag in contact komen met de VELE mensen die hier hun lieveling verloren hebben.....Deze onkundige geldbesparende zogenaamde dierenarts (tijdens operaties,geen zuurstof of hartmonitor gebruikend. daarom is het er goedkoper als bij een ECHTE DIERENARTS ) Ik snap niet dat deze praktijk nog steeds open is....als je ALLE SLECHTE ERVARINGEN leest op internet...Mensen als je veel om je huisdier geeft....BOYCOT deze looser met zijn slagers praktijk...er sterven hier vele dieren onnodig....Afz een hele verdrietige EX klant en het is jammer dat er hier geen sterretjes van waardering met een - ervoor staan....hij zou van mij en de rest van zijn onkundig ongeschoold personeel een -5 krijgen

07 november 2013

Zeer tevreden

Wij hebben 2 honden en een kat. De oudste hond (11) heeft hier een nieuwe knieband gekregen. De wond genas niet goed daarom moesten wij gedurende 30 dagen (om een dag) terug gaan naar de kliniek om de wond te laten behandelen. Het hele team stond voor onze hond klaar ook in het weekend. Aangezien onze hond (Samojeed) overgevoelig is voor narcose (en dat hebben wij ook nadrukkelijk vermeld), is er extra aandacht besteed aan de narcose en alles is prima gegaan. Heel recent heeft dezelfde hond een gebitsreiniging + 2 extracties ondergaan. Wij mochten bij de hond blijven tot zij rustig sliep. Daarna ging ze naar de OK. Alles is met veel zorgvuldigheid gedaan. De avond daarop werden wij gebeld door de dierenarts om te weten hoe het met onze hond gaat. Klasse. En dan nog over de tarieven. Wij hebben in de laatste 25 jaar heel veel geld uitgegeven aan diverse dierenklinieken hier in de buurt vandaar dat wij de prijzen goed kennen. De prijzen bij Eskens zijn aanzienlijk lager dan bij de concurrenten daarom is bij hun ook zo erg druk.

23 september 2013

Zeer tevreden.

Wij komen hier al jaren. Inmiddels met het derde hondje. Altijd corect behandeld, redelijke prijzen. Geen geldklopperij met onnodige medicijnen en onderzoeken, wat ik bij andere praktijken meerdere keren heb meegemaakt. Er wordt altijd ruim de tijd voor je genomen. Kortom goede praktijk, zeer tevreden.

22 september 2013

1 geval meerdere keren vermelden komt negatief over

Vind het jammer dat mensen een negatieve ervaring meerdere malen als negatieve review noteren. Zo wordt alles te negatief voorgesteld. Kan best voorstellen dat er met de dieren iets verkeerd kan gaan, heb je net als in een ziekenhuis ook niet altijd onder controle. Maar dat wil niet zeggen dat daar alles fout gaat. Heb er zelf heel goede ervaringen mee.

04 september 2013

kantje boord

Onze kat was heel erg ziek en volgens onze eigen da was het een beste om euthanasie toe te passen. Ondanks dat ik mijn kat niet verder wilde laten lijden, ben ik voor een second opinion naar Moerstraten gereden. Het was heel druk, maar de assistente vroeg aan de wachtende mensen of wij voor mochten. Geen bezwaar en al snel mochten we naar binnen. Wat was ik blij, dat ik naar Moerstraten ben gegaan. Het is nu 2 weken geleden en na de nodige testen en medicijnen kan ik zeggen, dat Poekie heel erg is opgeknapt. Ik heb dan ook een mooie bos bloemen laten bezorgen als dank. Bedankt Pascalle voor het redden van mijn kat. Ik heb het nodige moeten betalen, maar als je dat er niet voor over hebt, neem dan een pluche dier!

17 augustus 2013

geen klachten

Bij iedere dierenarts maak je goede en slechte dingen mee, als het slechte jou treft is dat heel erg maar geen reden om gelijk alles slecht te noemen. voor mensen met weinig geld maar een groot hart voor dieren is moerstraten een hele goede oplossing en tot nu toe ben ik ook heel tevreden met hun manier van behandelen. bij een andere dierenarts werd ik uitgebuit, mijn kat had een hele zware verstopping, en liep gillend door het huis, s'nachts om bijna 1 uur naar de dierenarts, foto's, (4x) darm leeg halen (3x) spuiten, pillen en antibiotica, totaal afrekenen 218 euro. de volgende dag (maandag) belt onze eigen dierenarts op dat we direkt met de poes moeten langs komen. vol zenuwen er heen, moesten er weer foto's gemaakt worden en onderzoek worden gedaan, alles goed en 83 euro armer. na 2 jaar moesten we haar toch laten inslapen, ze was toen 16 jaar, en nog werd er aangedrongen op bloedonderzoek en hartpillen terwijl een blinde kon zien dat het beestje aan haar einde was. geldwolven waren het. met Eskens zijn wij heel teveden en we worden ook vriendelijk behandeld. dit moest ik even kwijt.

07 augustus 2013

Fantastische dierenartsenpraktijk!!

We komen al een jaar of 3 bij deze dierenartsenpraktijk en hebben erg goede ervaringen hier. Geen poespas met direct foto's maken, bloedonderzoek, echo's, zoals bij onze oude dierenarts wel het geval was.Geen geldklopperij.Goede diagnoses. Zowel de dierarts als alle assistenten zijn vriendelijk en werken met liefde voor de dieren. We hebben onlangs onze hond moeten laten inslapen en dit werd fantastisch begeleid, zowel voor de hond als voor ons.We moeten ruim een half uur rijden om bij deze praktijk te komen, maar dat hebben we er graag voor over.Hier krijg je nog een persoonlijke behandeling en goede adviezen en nemen ze alle tijd om het dier na te kijken. Verder vind ik de assistentes en de baliemedewerksters erg deskundig.We hebben diverse mensen dit adres doorgegeven en deze staan met verbazing te kijken over de deskundigheid in deze praktijk en ook over de kosten die een bezoek met zich mee brengt.Kortom, voor ons geen andere dierenartsenpraktijk meer!

17 juli 2013

Onvriendelijk en onhygieenisch

Zeer onvriendelijke balie medewerksters, onhygieenische tafels, naalden liggen open en blood en ze proberen ons onnodige zooi en medicijnen aan te smeren. Je moet te lang wachten op een afspraak als het dringend is en je krijgt onnodig medicijnen mee. Geen artesen hier meer voor ons. 1 arts doet het voor ons wel diervriendelijk, arts Chris, een aardige vrouw, maar dat weegd helaas niet op tegen de rest van de zooi.

17 juli 2013

Geld wolven

Wij hebben meerde katten en wij kwamen met onze laatste en oudste dier om voor de zekerheid te chippen. Eeen paar dagen ervoor hadden we oogdruppels gehad voor geiiriteerde oogjes, wat ze nooit eerder heeft gehad! Nu kwam de arts die ons zou helpen spoot de chip erin alsof ze aan het darten was. Daar kwam bij dat ze alleen maar kritiek had op omze kat. Onze kat heeft een maag darm ziekte en kan maar 1 soort voor eten, Purina. En ze had gezegt dat ze niet ouder dan 6 a 8 jaar zou worden, ze is inmiddels 10, ze ziet amper, is aardig doof en onderhoud zichzelf slechter, maar ze doet het nog en lijd zeker niet. Een kat van haar ras en leeftijd mag tussen 3 en 3,5 kilo wegen. Nu kwam mevrouw "de deskundige" ons even vertellen dat ze te mager was en wij haar beter voer moesten geven, uiteraard uit hun HD lijn, hoe toepasselijk. Ook probeerde ze ons oogzalf en traanbuis onderzoek aan te smeren want mevrouw hier bleef bij hoog en laag volhouden dat zij vaker oog problemen had. Oog lagen de gebruikte naalden van het vorige dier voor ons, een hond, lekker open en blood gebruikt op het gebruikblad, en de behandeltafel was smerig en niet schoon gemaakt!! En zij wil ons vertellen hoe wij een kat moeten verzorgen. Maar goed "hun zijn expert".. Wij vangen al jaren "probleem" dieren op of dieren met speciale dingen, en mij vriend en vriendin zijn dierenarts dus helpen wij elkaar en hun vonden dit meer dan schandalig, onprofecconeel en niet kunnen. Wij hebben geen enkel positief punt gehoort en onze kat reageerd zelde angstig, maar toen ze de chip in voelde schieten wilde zijmaar al te graag weg. Kortom, harthandig, onnodige medicijnen en onderzoeken aansmeren en de balie medewerksters zijn ook al niet te pruimem! Ben blij dat ons kitten nog wel leeft na de sterelisatie.. We leven mee met de rest die hun dieren verloren zijn. Op naar onze eigen dierenartsen of maar iets duurder in Roosendaal!! Dan weten wij zeker dat ze goed worden behandelt en alles goed is en wij niet met onnodige rotzooi thuis komen!!

17 juli 2013

zeer onvriendelijk en kinderachtig !!!

Wij zijn hier gekomen omdat wij het even iets minder hadden en deze dierenarts werd aangeraden. De eerste keer waren ze vriendelijk maar dat zakte al snel weg. Toen ons katje ziek was en wij 3 keer hadden gebeld deden ze na de eerstekeer al zeer onvriendelijk. Na de derde keer hebben ze ons opgegooit, toen is mijn man met onze kat naar hun toe gereden omdat wij onze kat zo niet wilde laten zitten. Toen waren ze beledigd en voelde ze zich voor blok gezet. Uiteindelijk hebben ze hem wel geprikt, maar niet van harte, en wilde hier een spoedconsult van maken terwijl mijn man een uur heeft moeten wachten! Ze gingen met ze drien tegen hem discuseren we hebben gewoon het consult betaald en niet meer. Sinds die tijd zijn ze zeer onvriendelijk en tegen werkend, zeker die met dat zwarte haar die wat breder is achter de balie. Slechte manier om een dier te helpen!! En zeer kinderachtig om na maanden nog lullige opmerkingen te maken!! Als je geen normaal werk kan beoefenen ga dan terug naar school om dat te leren!!

14 juli 2013

Chihuahua

Onze chihuahua was afgelopen woensdag op sterven na dood vanwege een heel zware darmontsteking. Erkwam alleen nog maar bloed uit. Ik kon savonds om 22.00 uur langs komen. Na onderzoek is ons hondje direct aan het infuus gelegd t/m afgelopen zondag. Ik mocht elke dag op bezoekuur komen en zowel pietals pascale hebben ons hondje gered. De Belgische Artsen hebben hart voor hun patienten en klanten. Daar kunnen sommigenederlandse artsen nog wat van leren. BEDANKT

20 juni 2013

super Arts

De dierenartsenpraktijk van Eskens is heel goed, als dierenambulance medewerker heb ik veel met deze dierenarts te maken gehad en altijd naar grote tevredenheid, onze familie gaat ook voor alle huisdieren naar deze praktijk en op alle fronten zijn we meer dan tevreden en is deze praktijk ook een zekere aanrader, heb ook verschillende andere praktijken gehad maar nooit was het tot tevredenheid meestal duur en zakelijk terwijl Eskens goedkoop is en de tijd neemt om je grote vriend te onderzoeken... Overal gebeurt er wel eens wat ook in gewonen ziekenhuizen, mijn oma is overleden door ernstige fouten van een ziekenhuis moet ik daarom een klaagsite maken denk het niet. Dit helpt je niet verder en is alleen voor je eigen zeer frustrerend je krijgt je vriend er niet mee terug

17 mei 2013

Aktie voeren wie helpt!!!

Hallo, Ik heb vorig jaar mijn lieve bulldog verloren in deze praktijk zou hier ook nooit meer naar toe gaan. Ze noemen steriliseren toch een simpele ingreep ?? nou ik heb het geweten! Ik wil mensen bij elkaar roepen die ook negatieve dingen mee hebben gemaakt bij deze dierenarts want mijn hondje was niet de eerste die hier kwam te overlijden!

26 maart 2013

Lieve goede dierenartsen

Wij komen al jaren met onze oudste hond 10 jaar, een rottweiler kruising bij Piet en Pascale Eskens,we er een 2e hond bij, sinds vorig jaar,een shi-shu, nu 1 jaar en sinds januari jl een jonge pup van 4 maanden een kruising tussen een collie en een Bennen-senner.Na alle tevredenheid komen wij met onze honden bij deze praktijk. Onze shi-shu komt helaas van een puppytransport uit slowakije iets wat wij naderhand pas vernamen en pas aan het paspoort bij thuiskomst zagen.Maar bij de puppyentingen hebben deze dierenartsen onze JD helemaal nagekeken voor niets en onze bezordheid weggehaald door haar helemaal gezond te verklaren. Aangezien onze jongste hond een reu is en wij drie honden wel genoeg vinden binnen ons gezin,hebben wij besloten onze shi-shu te laten sterilliseren,zoals wij ook onze oudste hond bij hun hebben laten sterilliseren,toen wij haar uit het assiel hebben gehaald en zij nog loops bleek te worden.Beiden operaties waarvan de laatste vorige week is gebeurd zijn prima en met veel nazorg verlopen, onze shi-shu rende na 3 dagen al weer vrolijk rond en speelde opgewekt met onze jongste pup.Dus wij hebben geen klachten over deze praktijk. En mensen wees eens eerlijk overal gebeurd wel eens iets wat heel vervelend is, maar om daarom deze praktijk zo te benadelen...dit kan iedere dierensarts of zelfs een huisarts overkomen en geloof me, ook dit gaat deze mensen niet in hun koude kleren zitten,zij draaien met liefde voor dieren hun praktijk, niet voor niets komen er van heinde en ver mensen met hun dieren naar deze praktijk en dat is echt niet alleen voor het geld.

22 maart 2013

Bullshit

Degene die alleen maar positieve dingen schrijven zijn volgens mij de dieren artsen zelf.Deze Dieren praktijk moet GESLOTEN worden. Een oplichters zooitje. Diana

22 maart 2013

bedankt

beste medewerkers van dap moerstraten bij deze willen wij julie van harte bedanken voor de zeer nette behandeling en afhandeling bij het in laten slapen van onze lieve trouwe viervoeter rockey fam de jager

22 maart 2013

Fijne praktijk!

Ik kom inmiddels al járen in Moerstraten. Ik heb tig zielige beestjes opgevangen en bij deze praktijk op laten kalefateren. Ik heb op hondwaardige wijze afscheid kunnen nemen van twee honden, waarna ik een alleraardigst kaartje kreeg met condoléances. Ze stonden zelf versteld van het feit dat mijn cavia in bevallingsnood de boel overleefd had, na ingrijpen van een van de dienstdoende artsen. Ik heb echt alleen maar goede ervaringen. De prijzen zijn zeer acceptabel, de service is netjes en kundig. Erg tevreden dus!

15 februari 2013

Mijn konijn is weer beter

Dank je wel voor het beter maken van Snuf. Hij was heel erg ziek, maar door jullie goede zorg kan ik weer met hem spelen!

10 februari 2013

Heel tevreden

Ondanks dat sommige reviews hier negatief zijn over Eskens, ben ik in ieder geval wel heel tevreden!

10 februari 2013

Top!

Al jaren een heel tevreden klant bij DAP Moerstraten. Mooie prijs ( ook niet geheel onbelangrijk in deze tijd) en dierenartsen die hun vak verstaan. Super!

03 februari 2013

Mijn mening

Jammer dat hier mensen de waardering vervuilen, door een aantal keer hetzelfde verhaal te vermelden! Ik ben al 3 jaar klant en ik heb een kat verloren bij Eskens, maar dan wel nadat ze er echt alles aan gedaan hadden om hem te kunnen redden. Ik had de pech dat er een complicatie bij kwam en ondanks de kundigheid konden ze niets meer voor mijn kat doen. Tja, dat is verschrikkelijk, maar soms moet je gewoon inzien dat ze geen God zijn. Mijn tante had kanker. Ondanks de kundigheid van de artsen, de dure apparatuur en alle medicijnen van de wereld, hebben de artsen in het ziekenhuis haar niet kunnen redden. Reden om ze aan te klagen? Ik kan niets anders zeggen, dat super tevreden ben over deze dierenarts.

03 februari 2013

Al jaren heel tevreden

Bij deze dierenarts vind je wat je bij de andere dierenartsen mist. In Moerstraten wordt je niet als 'gewoon' een klant met centen gezien. Nee, je kunt merken en zien dat ze dit vak uitoefenen uit kliefde voor de dieren. Ik kom hier al jaren en niet alleen voor een enting! Een keizersnede bij de hond, een pootamputatie bij de kat en bij dat beestje moest ook nog eens een oog verwijderd worden! Het is allemaal goed verlopen en netjes gehecht. Ook de nazorg was super. En dat allemaal ook voor een nette prijs. Kortom, ik wil geen andere dierenarts.

19 januari 2013

dap moerstraten eskens en hendriks

zuurstof, apperatuur en steriel werken zou helpen tijdens opperaties,ik ben 2 honden verloren daar,dus denk goed na om hier naar toe te gaan,inenten en huis tuin en keuken dingen kunnen ze...de rest???????????

19 januari 2013

dap moerstraten(eskens en cris Hendriks

ik heb mijn chihuahua chica verloren tijdens een keizersnee in dierenarts praktijk moerstraten,waar niet steriel en zonder apperatuur geopereerd wordt,mijn verhaal staat hier al op,ik heb eerder dit jaar ook een ander hondje verloren waar ik mee in moerstraten ben geweest,en twijfel nu steeds meer of dat door onkundigheid van deze slechte dierenarts praktijk was.Ik heb eskens aansprakelijk gesteld,en daar komt de onderste steen voor boven,ik heb hem meerdere keren aan de telefoon gehad,en hij zegt nu dat ik de zaak zo intrepeteer,en dat ik het uit mijn oogpunt zie,en niet als uhmmmmm....deskundige....verder heeft hij en cris hendriks gelogen tegen zijn verzekeringsmaatschappij,ik zou heel graag willen weten of er meerdere mensen zijn met dezelfde ervaring als ik,en dit willen melden bij vva verzekeringen(dat is zijn verzekeringsmaatschappij.Verder heeft hij gezegt dat zu nu(na het overlijden van mijn hondje)wel oppeens de nodige apperatuur aangeschaft hebben(vreemd als er volgens hem hun niks te verwijten valt)verder is mij toegezegt dat er in plaats van je bezig te houden met de opperatie geen rare grappen en vreemde gesprekken meer plaats zullen vinden tijdens opperatie"s(wat dus tijdens de keizersnee van mijn hondje wel gebeurde)ook het niet steriel werken.maar goed het is nu zijn uhmmm deskundudig team....tegen mij als leek!...1 ding ...ik laat het hier niet bij,deze praktijk moet aangepakt worden.

13 januari 2013

beste dierenarts voor ons

die dure weten het ook niet altijd heb een jack russel zeer goede zorg en nazorg voor alles heb er twee poezen laten steriliseren 2 voor normaal de prijs 1 bij de dure plus goede nazorg bij eskens je kan niet aan de binnenkant kijken altijd gelijk ik heb nu een cane corso en ben zeker van plan bij hun te blijven gaan maar het is zoals alles altijd goede en slechte verhalen wij zijn dik tevreden

28 november 2012

goed koop

Mijn kat had hele erge ontstekingen en ik was met mijn kat naar de dierenarts Moerstraten gegaan. Maar 3 weken heeft het geduurd en het koste rond de 100 euro terwijl een andere dierenarts had gezegd dat dit minstens 1 tot 2 maanden zou duren en 200 tot 250 euro zou kosten

21 november 2012

Nooit meer!

Op aanraden van kennissen die met hun dieren bij Eskens kwamen, heb ik drie jaar geleden mijn hond laten castreren bij DAP Moestraten. Een kleine en simpele routine ingreep waar niet veel fout mee kan gaan zou je denken. Toen ik hem ophaalde na de ingreep kreeg ik voor 8 dagen een anti bioticakuur mee. Vond ik wel wat vreemd, maar goed... Thuisgekomen zag ik dat het wegscheren van de vacht zo erg ruw was gedaan dat de hond er flinke schaafwonden van op zijn buikje had. De volgende dag was de hond beroerd en omdat ik dacht dat dit nog van de narcose was heb ik het die dag aangekeken. De tweede dag was hij zo vreselijk ziek dat ik heb gebeld met Moerstraten. Hun advies: gewoon doorgaan met die anti biotica. Ik zag mijn hond slechter worden en ben naar mijn eigen vertrouwde dierenarts gegaan, die wel ietsje duurder is dan Moestraten. Er was een forse onsteking opgetreden en de hond had hoge koorts. Omdat de hechting onderhuids was gedaan kon de wond niet worden opengemaakt om te spoelen. Bovendien bleek dat de breedspectrum anti biotica die ik had meegenomen om te laten zien aan mijn eigen dierenarts helemaal niet geschikt was voor het gewicht van mijn hond. Mijn eigen dierenarts wist mij te vertellen dat het niet normaal is om nog een kuur mee te krijgen na een castratie, en dat Moerstraten dit preventief deed omdat er niet steriel wordt geopereerd en kans op infecties dus aanzienlijk is na een chirurgische ingreep. De wonden op zijn buik van het scheren waren zodanig dat ze met ontstekingsremmende zalf behandeld moesten worden, en de hond heeft een prik met je juiste anti biotica gehad en een kuurtje van 3 dagen. Moerstraten opereert niet alleen niet steriel, maar schijnt ook geen back-up apparatuur te hebben tijdens operaties en kan daarom zo goedkoop chirurgische ingrepen verrichten. In dit geval was goedkoop duurkoop en kreeg ik een doodzieke hond na zijn castratie terug. Ik laat na deze ervaring mijn dieren echt niet meer door DAP Moerstraten helpen. Misschien gaat het soms ook wel goed bij hen, maar dit betrof toevallig wel mijn hond waar ik van hou, en ik vond het heel erg dat het dier dagenlang zo vreselijk ziek is geweest door hun zorgeloze manier van castreren. Het zou zeker bij zo'n kleine ingreep als een castratie niet nodig moeten zijn dat zoiets kan gebeuren. Mijn vertrouwen in DAP Moerstraten is sindsdien tot ver onder het nulpunt gezakt en ik zal er nooit meer heengaan.

20 november 2012

Onkundige dierenarts. Hondje dood tijdens keizersnee.

Afgelopen vrijdag is ons chihuahuateefje (2,5 jaar) onder zeer discutabele en herkenbare situaties met onderstaande verhalen omstandigheden overleden tijdens de keizersnee. De ontreddering is groot en de zorg voor de 5 achtergebleven pups is een bijkomende zorg. Gelukkig hebben we met veel moeite na 2 dagen de pups kunnen onderbrengen bij twee pleegmoedertjes. De pups zijn helaas enorm zwak en het is nog maar de vraag of ze het gaan redden. Ik ben geschokt door de manier van handelen van zowel de behandelend als assisterende artsen tijdens de operatie en wil dan ook bij deze iedereen oproepen die slechte ervaringen heeft met dierenartspraktijk Eskens in Moerstraten om hun verhaal te delen op op het onderstaand topic. Als iedereen zich meldt, hebben we een sterke zaak tegen deze blamage van een dierenartspraktijk. Dank u wel, Peter http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?f=30&t=255797 Reacties kunnen ook via deze site, aangezien ik niet weet of mijn topic open zal blijven.

15 oktober 2012

Perfecte dierenarts en helpt goed

Mijn hond laten steriliseren en ging perfect en erg zorgzaam. Onze nieuwe aanwinst een puppy ook erg goed geholpen met haar eerste spuitjes.

02 oktober 2012

Goede betrouwbare dierenartsen

Ik heb toevallig al de voorgaande berichten gelezen.Heel vervelend voor de dierenbezitters die slechte ervaringen hebben met deze praktijk.Ook heel vervelend voor de dierenartsen. Ik kan echter alleen maar positieve reacties geven. VAnaf het begin van de parktijk ( ruim 10 jaar) ben ik klant bij dhr en mevr Eskens. Ik ben daar geweest met mijn herder, mijn eerste rottweiler, mijn huidige rottweiler en met meerdere poezen van mijzelf en van mijn vriendin. Altijd ben ik heel erg te spreken geweest over de behandelingen, de zorg en de nazorg. De wijze waarop zij hun werk doen heeft mij altijd heel erg goed gedaan. Toen mijn vorige Rottweiler een zware operatie had ondergaan kon ik iedere dag rekenen op hun behandeling en steun. Ik zal ook altijd mijn vrienden en kennissen doorsturen naar Moerstraten. Het is er inderdaad druk en je moet een tijd wachten. Maar als je eenmaal aan de beurt bent, wordt ook alle tijd genomen voor jouw dier. Nogmaals: Ik heb zeer veel vertrouwen in deze dierenartsen en zal er ook blijven komen.

19 september 2012

.uitstekende praktijk

hele goede artsen zeer lief voor de dieren ik kom er al jaren. ben zeer tevreden . er zijn natuurlijk altijd mensen die niet positief kunnen zijn of het altijd beter weten. maar die mensen die zijn er nu eenmaal .gelukkig zijn er meer die wel positief zijn en daar ben ik er een van ik vertrouw mijn hondje en poezen vol vertouwen aan hen toe

11 september 2012

heel goed

ik schrik toch wel een beetje van de negatieve berichten die er geschreven staan. heel jammer hoor. ik heb echter alleen maar hele hele goie ervaringen met deze dierenkliniek. zijn lief voor de dieren nemen de tijd voor je als je vragen hebt,en neemt ook heel veel tijd voor de dieren waar je ook mee komt. aangezien dat ik een grote dierenvriend(in eigenlijk) blijf ik er voorlopig nog wel komen hoor. ik vind ze daar allemaal toppie!!

05 september 2012

Beter kan niet!

Jammer van alle negatieve verhalen.. Ik kom al jaren met veel plezier bij deze praktijk. Het kan inderdaad zijn dat het nogal eens druk is in de wachtkamer, maar ondanks dat wordt je goed geholpen. Erg vriendelijke assistentes en dierenartsen. Voor mij geen andere praktijk meer!

13 juli 2012

zeer slechte dieren praktijk

Ik heb mijn hond laten castreren en daar kwam helaas een ontsteking bij. Dit kan gebeuren maar na 3x langs gaan voor nazorg en steeds een kapitaal armer nam ik ook aan dat alles goed zou komen.Shadow had voor dit weekend vocht af drijvers nodig , alleen deze waren in de praktijk op maar ze beloofde ons morgen te bellen om door te geven of ze binnen waren en zo niet dan zou ze een fax sturen naar een andere dieren arts waar ik deze pillen wel voor het weekend kon op halen.Maar tegen de avond nog geen telefoontje , dus ik bellen naar Eskens Dap , alles uit gelegd en wat bleek , de pillen waren nog niet binnen en er was ook niets gefaxt naar een andere dieren arts en zonder dit kon ik dus nergens de pillen niet ophalen en ik had ze echt morgen nodig.Ja werd er gezegd u moet maandag maar is terug bellen dan zijn de pillen er weer als het goed is.Dus ik moet wel 300,00 af rekenen maar laten mijn hond maar aan zijn lot over want de buit is toch binnen.Ik vind het echt schandalig en ze zullen aan mij geen EURO meer verdienen.Als je zo met je klanten omgaat , ze eerst kaal plukken en de hond laten stikken gaat voor mij te ver. Voor mij dus geen Eskens Dierenartsen praktijk in Moerstraten meer. Alex en Diana de Jong Te Bosschenhoofd

26 juni 2012

Dood hondje

Zo'n 6 weken geleden hebben wij bij DAP in Moerstraten onze hond laten behandelen voor een hartnekkige ooronsteking. Er zat, na een aantal keren met zalf behandeld te zijn, niks anders op dan de oren onder een ' roesje ' te laten schoon maken. Dit zou ongeveer een half uurtje duren, waarna ze weer meteen mee naar huis kon. Na ruim een uur kwam de dierenarts vertellen dat onze lieverd niet meer wakker was geworden. Er is nog nagekeken waar het aan heeft gelegen, maar er is niets gevonden. Intussen hebben wij grote twijfels over de toegediende narcose ! Bij het cremeren hebben wij vernomen dat die week ook al een 2-jarig hondje wat gesteriliseerd moest worden, niet meer wakker werd. Ons hondje was net 7 en had nog zeker een groot aantal jaren geleefd, want ze was verder kerngezond. Voor onze kleine lieveling is het nu te laat, maar wellicht voor anderen niet !? Fam. van Tilburg Roosendaal.

29 mei 2012

trauma van in laten slapen kat

Na een aantal slapeloze nachten had ik toch het besluit genomen om mijn kat van 21 jaar in te laten slapen. Ze was gewoon op en je kan het leven wel rekken maar daar doe je zo'n kat ook geen plezier mee. Normaal ga ik dus naar Visdonk maar mijn schoonzus was bij langsgekomen en zei "waarom ga je niet naar Moerstraten, is veel goedkoper". Nu was ik vroeger al wel eerder bij hen geweest maar vanwege het altijd drukke spreekuur 's avonds week ik makkelijker uit naar Visdonk en betaalde ik dus inderdaad wel meer. Mijn schoonzus zei echter je kan nu tegenwoordig ook een afspraak maken en ik was over de streep hiermee getrokken. Dus ik gebeld en ik kon een dag later om 13:00 uur komen. Ik die dag naar Moerstraten met mijn schoonzus en het was gelukkig niet zo druk. Ik moest me eerst nog melden bij de balie en ik moest mijn gegevens laten opnemen in het computersysteem want toen ik er nog kwam werkte ze nog met een ouderwetse kaartenbak. De assistente vroeg wilt u nog in een aparte kamer zitten omdat ik kwam voor het inslapen van de kat. Ik zei 'nee, dat is niet nodig'. Mijn schoonzus raadde mij nog aan om gelijk af te rekenen, want anders moet je dat achteraf nog doen en dit heb ik dus gedaan. Wij namen plaats in de wachtkamer. Ondertussen kwamen er toch steeds meer mensen de wachtkamer binnen maar ik dacht nog dat maakt niet uit want ik heb een afspraak. Op een geven moment was ik bijna aan de beurt, degene die er al zaten toen ik binnenkwam was als laaste geholpen en vervolgens komt Piet naar buiten en roept een naam en die persoon gaat met haar dier de behandelkamer in. En dit bleef zo door gaan. Mijn schoonzus was inmiddels bij de assistente achter de balie gaan informeren wanneer wij aan de beurt waren maar zij zei dat wij geduld moesten hebbebn. Op een gegeven moment, het was inmiddels een uur later dan mijn afspraak, komt er nog een man binnen met een aantal kooien met duiven en Piet komt de behandelkamer uit en gaat al die duiven, het waren er wel zeker een stuk of 50, op zijn gemak inenten. Ik dacht nog wat is dit nu voor iets belachelijks. Ik zat met mijn kat nog op schoot terwijl ik al ruim anderhalf uur er zat en die assistente aan de balie zei maar dat we geduld moesten hebben. Na die duiven is mijn schoonzus nog een keer naar die assistente gelopen en is heel boos geworden en heeft haar even fijntjes uitgelegd hoe ze erover dacht. Ineens kwaem Piet de behandelkamer uit en verontschuldigde zich en zei dat we na de klant die nog in de behandelkamer zat aan de beurt waren. Inmiddels zat ik daar dus al 2 uur. Wij uiteindelijk aan de beurt en Piet verontschuldigde zich nogmaals en vertelde dat de assistente het betaalsysteem op afgehandeld had laten staan en hij was om deze reden in de veronderstelling dat wij al lang geholpen waren. De kat voelde al deze spanning van mij haarfijn aan en het was dus nog een drama om dat beestje in te laten slapen. De kat verzette zich nog heel erg. Dus mijn emoties naderhand waren enorm toen ze uiteindelijk dood was en dit alles gaf mij een heel traumatisch gevoel. Ik had toch al moeite met afscheid nemen en dan gebeurd het nog op zo'n manier. Ik kreeg naderhand wel een kaartje van hen maar dat deed niet af aan mijn gevoel. Mocht ik nog eens voor dit dilemma staan om een beestje in te laten slapen dan ga ik in ieder geval niet meer naar Moerstraten!

08 mei 2012

Goed voor de simpele dingen, maar verder weet ik het nog niet

Qua menselijkheid vind ik het hier top. Simpele dingen gaan ook gewoon goed. Oogdruppels voor de kat bijv. bij een irritatie. Maar verder weet ik het nog zo net niet. Wij hebben een Rottweiler en toen deze 6 maanden was ging er iets mis. We hebben niets zien gebeuren en we hebben hem niet gehoord. Echter gebruikte hij ineens zijn rechterachterpoot niet meer. Zijn knie leek net een voetbal. Dus wij naar de DA om de hoek, hebben hem wat gegeven tegen die dikke knie en foto's gemaakt. Op de foto's was niets te zien, het bot was goed. Helaas zie je meer dan dat ook niet op foto's. Na een week liep hij er weer op, maar niet netjes. De DA kwam ik niet veel verder mee dus ik ben de omgeving gaan afstruinen. Uiteindelijk kwam ik in Moerstraten terecht. Ik vertel het hele verhaal, dikke knie enz. Zegt de dame in kwestie letterlijk 'Als een Rottweiler slecht loopt is het altijd wel de heup, dus laten we beginnen met een MRI van de heup.'. Dus ik zeg nog, 'Ik vertelde je net dat het zijn knie was die zo dik was. Niet zijn heup.'. Waarop ze haar zin herhaalde, Rottweilers die slecht lopen hebben bijna altijd last van de heup. Ik vroeg haar om er iemand bij te halen. Waarop ze zei, 'Ik haal Piet er wel even bij.'. Komt ze terug, zonder Piet en ze zegt mij 'Piet zegt ook dat het waarschijnlijk de heup is en adviseert een MRI.'. Ik heb nog gevraagd wel gedeelte van mijn verhaal ze nou niet geloofde en merkte op dat ze de hond niet eens hebben onderzocht. Ik ben toen vertrokken. Uiteindelijk blijk bij Visdonk in Roosendaal een arts te zitten die nogal kundig is met Rottweilers en de problemen die dit ras heeft met achterpoten. Hij heeft onze reu bekeken en kon al gelijk een inschatting geven, inderdaad de knie. Waarschijnlijk iets met de knieschijf of kniebanden. Gelijk ook een inschatting qua prijs, revalidatie duur en het haalbare eindresultaat. < Dat is niet iets wat ik van iedere DA verwacht. Wel dat men luistert naar de eigenaar (ik zei knie en daar keken ze in Moerstraten niet eens naar, i.p.v. daarvan wilde ze een dure heup MRI). Tijdens de operatie bleek onze reu dubbele kniebanden te hebben en die zaten elkaar in de weg. Blijkt een uiterst zeldzame afwijking te zijn. Ik neem het geen van artsen die ik heb bezocht kwalijk dat ze het niet vonden. Echter neem ik Piet Eskens wel kwalijk dat hij zonder te komen kijken kan zeggen dat het de heup moest zijn. Ondanks dat ik vertelde over de knie. Als mij een DURE heup MRI wordt aangeboden dan wil ik daar argumenten voor horen. Natuurlijk i.v.m. de prijs maar ook omdat je dan weer een paar weken verder bent om er dan achter te komen dat het daar niet zit. Verder voel ik mij een leugenaar omdat ze mij dus niet geloven dat het zijn knie was die toen zo dik was. Hoe kun je zo een diagnose maken zonder de hond te zien, zonder te voelen? Steven van Visdonk zag al aan zijn loop dat het de knie was. En na voelen wist hij ook waar het zat. Wat het uiteindelijk bleek te zijn zag hij pas na het open snijden, kniebanden had hij al gezegd, maar een dubbele set had niemand kunnen raden. Grote klasse voor Steven en Visdonk. Na een half jaar rust en revalideren hebben we nu een grote gezonde Rottweiler reu die 100% is genezen. En dat zonder kniebanden in die knie (beide zijn verwijderd). Daarnaast had onze Maltezer een knobbel onder haar linkervoorpoot. Wij weer naar Moerstraten. Begrijp me niet verkeerd, IEDEREEN die ik ken met huisdieren is super lovend over Moerstraten. Dus ik schiet niemand af over een geval, al wringt dit tot de dag van vandaag nog bij mij. Ze hebben de knobbel verwijderd en wisten ons te vertellen dat het kanker was en dat dit al door de lymfeklieren zat. Ze zou het nog geen half jaar uithouden (ze is ook al 13). We zijn nu bijna een jaar verder en de 13 jarige Maltezer is zo gezond als een vis. Ze rent nog steeds als een gek, eet goed, valt niet af en doet gewoon haar ding. Ik zeg niet dat ze geen kanker heeft, maar ik vind het wel opvallend en vraag mij dan af of de verwijderde knobbel wel degelijk is onderzocht of dat het 'wederom' een ervaring analyse is geweest, net zoals bij onze Rottweiler. Want ja, hun ervaring is blijkbaar dat iedere Rottweiler die moeilijk loopt een heup probleem heeft. Ik schrijf deze DA zeker niet af, maar ik ga er momenteel alleen naar toe voor de huis tuin en keuken dingen. Jaarlijkse shots, een kat met een vies oog. Voor problemen die groter lijken (naar mijn leken mening) ga ik toch liever naar Visdonk.

26 april 2012

Weet nu wat het verschil tussen eskens en een echte dierenarts is.

Ik ben al een aantal malen met de hond bij "onze vriend" in moerstraten geweest. Na tig rontgenfotos en een aantal "onderzoekjes" kon men mij vertellen dat er waarschijnlijk een haakje en /of afwijking in zijn poot had. Dus op advies speciaal voer, wat therapie, etc... Na honderden euros gespendeerd te hebben aan middeltjes, fotos en onderzoeken zat er nog niet echt schot in. Toch maar 'ns een andere dierenarts raadplegen zei mijn vrouw. En warempel, deze man kon mij na 15 minuten vertellen wat er aan de hand was. Hond is inmiddels geopereerd en rent weer als een jonge hinde terwijl hij door onze vrienden moerstraten al afgeschreven was.... Jammer genoeg bleef het niet hierbij. Onze poes had last van haar darmpjes en er werd speciaal voer en wat medicijnen voorgeschreven. Na een weekje zat er weinig leven meer in, dus ik belde weer voor een afspraak. Na wat onderzoekjes kwam men tot de conclusie dat ze waarschijnlijk nog iets onder de leden had. Dus een bloedonderzoekje volgde. Ik gaf al aan dat ze niet meet dronk of at. Geen probleem de uitslag was binnen 2 dagen binnen konden ze me vertellen. En inderdaad, na 2 dagen was ie binnen, dus ik belde s'ochtends om te vragen wat de uitslag was, die konden ze me helaas niet geven want er was maar één dierenarts, dus of ik s'avonds maar even terug wilde bellen. S'avonds teruggebeld maar men had geen tijd omdat het spreekuur was, ik heb nog aangegeven dat het niet goed ging met de poes en de reactie was of ik de volgende avond maar even terug wilde bellen. Dat heb ik ook gedaan maar dat was helaas te laat voor mijn poes, deze was inmiddels overleden....voortaan dus maar naar een echte dierenarts die er wel verstand van heeft!

29 februari 2012

artrose

wij zijn erg blij met onze'' dierenartsen'',pas nog geweest met mijn hond die heeft artrose, deze mensen hebben hun hart op de goeie plaats en hun lach ook want humor hebben ze. met de hond gaat het gelukkig goed .ik hoop nog lang dieren te houden en nog vaak bij deze lieve mensen langs te gaan

16 november 2011

een arts met een hart

Mijn hondje van 14 deed opeens raar in zijn mand, vertrouwde het niet en de arts gebeld, we konden gelijk komen, ondanks dat de wachtkamer afgeladen vol was mochten we na een blik op ons hondje meteen doorlopen. Ons hondje begon moeizaam te ademen en na een kwartier onderzoek door 2 artsen hadden we 2 opties, naar de IC met de hoop dat medicatie enzo hem er bovenop zouden helpen maar de kans dat hij de nacht zou halen was miniem of hem uit zijn lijden helpen. Ze hebben ons zeker een kwartier alleen gelaten met hem om te beslissen en elke vraag werd geduldig beantwoord toen we er nog niet uit waren. Uiteindelijk hebben we besloten euthanasie te laten toepassen, na dat besluit hebben we zeker nog een kwartier alleen afscheid kunnen nemen en is hij daarna in mijn armen gestorven. We hebben bijna een uur binnen gezeten met 2 artsen en dat in een afgeladen wachtkamer. De warmte en liefde voor dieren straalden van deze artsen af. De arm om mijn schouder van de dierenarts was als een warm deken. Een week later kregen we een rouwkaart met de post van de dierenarts. WIJ GAAN NERGENS ANDERS HEEN.

04 november 2011

Wat leuk he een hond verliezen..

Zuurstof zou ook wel is helpen bij een operatie

03 november 2011

mijn hondje

Nooit meer krijge ze van mij een hond te zien .Mijn hond lag vanaf gisteravond met weeen vanmorgen gebeld we konden komen . wij er naartoe onderweg was een pup met zijn pootjes gekomen. meneer gaf weeen opwekkers die werkte niet.Toen maar besloten voor keizersnee met baarmoeder eruit.narcose werkte niet goed nog maar een spuitje.toen werkte hij wel .naar operatie kamer na nog 6 pups verlost te hebben zag ik hem ineens hartmasage toepassen toen spurte meneer opeens naar de zuurstof hij had het net gehaald . slang met zuurstof viel ook nog een keer uit haar bekje .ik zag dat het niet goed ging normaal heb je een asistente en een mens krijgt ook zuurstof met operatie eind van het liedje mijn hondje dood en ik met 6 pups naar huis NOOIT NOOIT NOOIT MEER IN MOERSTRATEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27 mei 2010

eindelijk....

Na een maand of 5 na mn geboorte kreeg ik last van mn voorpoot. De dierenarts in mn dorp dacht weer het ergste. Mn baasjes hoorden van jullie en we zijn geweest. Niet een langdradig verhaal hoeveel foto's er gemaakt moesten worden of hoe erg het zou kunnen zijn ofwel hoe veel geld het KAN gaan kosten maar gewoon een groeiondersteuning en ietepiet rust. En nu? Geen pijn meer en weer heerlijk rennen en spelen. Pascale, bedankt! Zo zie je, goede raad is niet altijd duur. Groetjes en bedankt, Berni.

20 april 2010

Liefde voor het dier.

Eindelijk een dierenarts met "Liefde" voor het vak. Bij hun staat het dier voorop en niet de commerciele klant die geld binnenbrengt. Hier mogen vele dierenartsen een voorbeeld van nemen. Het is er niet voor niets altijd erg druk. Ook zijn de prijsverschillen tussen deze dierarts en andere erg groot en gunstig voor de klant. Men neemt alle tijd om tekst en uitleg te geven. Kortom: Een geweldige dierenarts !!!

21 maart 2010

dierearts

een betere dierenarst is er niet,vol humor stellen ze je op je gemak, als je dier iets erg mankeer,en ze zorgen er goed voor de beesten,erg leif zijn ze en de kosten zijn gelukig niet zo hoog,bij hun telt eerst het dier

08 december 2009

bijzonder tevreden

Wij komen met al onze dieren naar deze praktijk en hebben zeer goede ervaringen. Er is tijd voor uitleg en aandacht voor het dier.Daarnaast zijn vallen de kosten vaak mee!